Regulamin zakupów

     

Regulamin zakupów

 1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są oryginalne, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.


4.
 
Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy paragon, na życzenie klienta Fakturę Vat.

5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz Firmy Kurierskiej InPost. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.

6. Możliwe są następujące formy płatności:

  • Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką doręczycielowi lub na poczcie.

  • Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.

  • Gotówka - zapłata przy odbiorze osobistym.

Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu.

7. Cały asortyment sklepu posiadamy na stanie magazynowym. Przesyłki wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy, kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu. 

W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską oraz firmą kurierską In Post.

  8. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu za pomocą Poczty Polskiej przesyłką poleconą.

9. Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, uznajemy żądanie za uzasadnione.

10. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.

11. Zakupiony towar może być zwrócony w nienaruszonym stanie (tzn. nie używany, nie uszkodzony), z kompletem metek bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie 90 dni od daty otrzymania przesyłki. Należy dołączyć otrzymany od nas dowód sprzedaży i oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

 

 

 

 
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl