Każdy produkt posiada 24-miesięczną gwarancję producenta, importera lub rękojmie sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.

Opis procedury reklamacyjnej:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje odnośnie zawartej Umowy pod adresem e-mail biuro@darcet.pl lub w formie pisemnej na adres P.H.U."Darcet" Radlin 5, 26-008 Górno.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

•Imię, nazwisko
•Adres
•Adres e-mail kupującego
•Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
•Przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego
•Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

Informacje te można spisać odręcznie bądź wypełnić gotowy formularz. Do pobrania poniżej:

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Jeśli reklamacja towaru została uznana, koszty przesyłki w obie strony pokrywa sprzedający.

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny 519100724. Każdy problem da się rozwiązać!