Każdy produkt posiada 24-miesięczną gwarancję producenta, importera lub rękojmie sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.
Aby dokonać reklamacji należy:
1. Pobrać i wypełnić formularz reklamacyjny (można spisać go również odręczne)
2. Odesłać towar wraz z formularzem na adres: PHU Darcet, Radlin 56A, 26-008 Górno
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
•Imię, nazwisko
•Adres
•Adres e-mail kupującego
•Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
•Przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego
•Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Jeśli reklamacja towaru została uznana, koszty przesyłki w obie strony pokrywa sprzedający.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny 519100724. Każdy problem da się rozwiązać!