Każdy produkt posiada 24-miesięczną gwarancję producenta, importera lub rękojmie sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.

Opis procedury reklamacyjnej:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje odnośnie zawartej Umowy pod adresem e-mail biuro@darcet.pl lub w formie pisemnej na adres P.H.U."Darcet" Radlin 5, 26-008 Górno.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

  • Imię, nazwisko
  • Adres
  • Adres e-mail kupującego
  • Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • Przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego
  • Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Jeśli reklamacja towaru została uznana, koszty przesyłki w obie strony pokrywa sprzedający.

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny 519100724. Każdy problem da się rozwiązać!